Conditii generale de rezervare a pachetelor sau serviciilor oferite de Holiday Ways

  • Toate solicitarile dumneavoastra venite prin intermediul site-ului www.holidayways.ro, pe adresa de e-mail office@holidayways.ro, prin intermediul retelelor de socializare de tipul Facebook, sau prin intermediul altor site-uri/platforme de rezervare, sunt considerate intentia dumneavoastra de a primi o oferta / efectua o rezervare la agentia Holiday Ways;
  • Rezervarile efectuate de dumneavoastra, in mod direct, pe site-ul https://www.holidayways.ro reprezinta intentia dumneavoastra de a achizitiona un pachet de la agentia Holiday Ways; fiecare rezervare va fi preluata de un consilier de turism pentru verificarea si confirmarea disponibilitatii, urmand sa va contacteze pentru reconfirmarea rezervarii. Odata acceptata rezervarea, se va trece la transmiterea Contractului de comercializare a serviciilor turistice, intrand in vigoare termenii si conditiile continute de acesta, dumneavoastra avand obligatia sa-l semnati si sa-l remiteti catre consilierul care vi l-a transmis;
  • In cazul in care nu exista disponibilitate pentru hotelul/pachetul/perioada solicitata de dumneavoastra, consultantii nostri va vor oferi variante alternative care sa indeplineasca cerintele dumneavoastra; daca niciuna dintre variantele propuse nu indeplineste cerintele dumneavoastra, iar consilierii nostri nu vor putea sa gaseasca o alternativa pe care sa o acceptati, solicitarea va fi considerata inchisa, iar in cazul rezervarilor de pe site, acestea vor fi considerate anulate;
  • Disponibilitatea ofertelor /pachetelor de pe site este dinamica si poate suferi modificari in orice moment, in functie si de disponibilitatea Furnizorilor/Hotelurilor/Companiilor Aeriene partenere; nu ne asumam responsabilitate daca aceste disponibilitati nu au putut fi actualizate in timp real pe site-ul www.holidayways.ro, iar in momentul primirii solicitarii/rezervarii nu mai sunt locuri disponibile;
  • Fiecare oferta de pe site poate include anumite Conditii de inscriere/plata/anulare, aplicabile exclusiv pentru acea oferta sau destinatie, cu privire la rezervare, modificare, anulare, plata, restituirea sumelor achitate, restrictii aplicabile, taxe suplimentare percepute de companii aeriene, taxe hoteliere si de sejur, care ne vor fi transmise de Partenerii nostri, pe care consideram ca le-ati luat la cunostinta si le-ati acceptat in momentul acceptarii rezervarii;
  • Se poate ca pentru un anumit hotel/pachet, sa nu fie publicate toate tipurile de camere existente; va rugam sa ne transmiteti o solicitare pe e-mail daca nu gasiti in oferta noastra structura de cazare sau tipul de camera pe care il doriti;
  • In cadrul site-ului exista mentiuni cu privire la oferte speciale, reduceri de tipul Early Booking, Last Minute, etc., acestea avand conditii speciale de rezervare, modificare, plata si anulare, motiv pentru care va rugam sa cititi cu atentie aceste conditii si daca aveti intrebari sau nelamuriri, sa va adresati consultantilor nostri inainte de a efectua o rezervare.
  • In cazul ofertelor speciale, ofertelor de tipul Early Booking, Last minute, etc., Agentia isi rezerva dreptul de a limita numarul de locuri pe un anumit prag de reducere/tip de camera/data de plecare, etc., iar in cazul epuizarii acestora inainte de expirarea perioadei pana la care este valabila oferta, Agentia poate trece la urmatorul prag de reducere, poate vinde la pretul din oferta generala sau in caz exceptional, poate suplimenta numarul de locuri alocat pe un anumit prag de reducere/tip de camera/data de plecare.
  • Hotelurile care se regasesc in oferta de turism extern a Agentiei Holiday Ways sunt clasificate conform standardelor oficiale date de Ministerul de Resort din tara respectiva. Este posibil ca in unele tari aceste standarde sa nu corespunda cu cele din Romania. Agentia face tot posibilul pentru a va oferi informatii actualizate si cat mai corecte privind descrierea hotelului, a camerelor, a zonei in care se afla amplasat, dar nu ne asumam raspunderea daca aceste informatii furnizate de Parteneri nu corespund cu realitatea sau nu corespund cerintelor dumneavoastra.
  • In cazuri exceptionale si independente de vointa Agentiei sau a Partenerilor nostri, pot aparea situatii de overbooking (suprarezervare) generate de hotelieri sau transportatori. In acest caz vom face tot posibilul pentru a va oferi o alternativa de cazare similara sau superioara, iar in cazul transportului, cea mai buna varianta de transport disponibila, in aceeasi zi sau la un interval de timp stabilit de comun acord;

Anulari / Modificari

  • Anularea sau modificarea serviciului/pachetului rezervat este supusa termenilor si conditiilor specifice ale Partenerilor si sunt mentionate in cadrul rubricii Conditii de rezervare/plata/anulare, la fiecare program in parte. Prin efectuarea unei rezervari se intelege implicit ca ati luat la cunostinta si ati acceptat aceste conditii, ca atare;
  • In cazul in care doriti anularea sau modificarea unui serviciu/pachet rezervat, este responsabilitatea dumneavoastra de a informa in scris Agentia Holiday Ways despre intentiile dumneavoastra; Agentia nu va proceda la anulare sau modificare in lipsa unei cereri ferme din partea dumneavoastra, exprimata in scris, sub orice forma posibila (e-mail, fax, scrisoare, cerere scrisa de mana, etc);
  • In unele cazuri este posibil sa nu puteti anula serviciile rezervate si nici sa operati modificari asupra rezervarii initiale. Aceste cazuri va vor fi comunicate inainte de efectuarea rezervarii finale, astfel incat sa acceptati aceste conditii in deplina cunostinta de cauza;
  • In cazul unor Modificari aduse rezervarilor, este posibil sa se perceapa unele taxe, taxe percepute fie de Partenerii Agentiei Holiday Ways, fie chiar de agentia Agentiei Holiday Ways, pentru a acoperi unele costuri administrative generate de operarea acestor modificari;
  • Pachetele sau serviciile rezervate la Oferta Speciala, sau de tipul Early Booking, Last Minute, etc., sunt supuse unor conditii de anulare/modificare specifice, de cele mai multe ori cu penalizare de 100% din valoarea pachetului rezervat, motiv pentru care este foarte important sa cunoasteti aceste aspecte in momentul rezervarii. Conditiile de anulare/modificare specifice vor fi publicate la fiecare serviciu/pachet in parte si se considera acceptate odata cu efectuarea rezervarii.

In cazurile generale, se aplica urmatoarele conditii de anulare:

  • 30% penalizare pentru anularea cu mai mult de 30 de zile inainte de plecare
  • 100% penalizare pentru anularea cu 30 – 0 zile inainte de plecare sau no show

Plata

  • Plata pentru serviciile/pachetele turistice achizitionate se poate efectua prin transfer bancar in contul agentiei, mentionat pe factura proforma /fiscala; prin online-banking cu link de plata transmis de consultantii nostri; numerar sau cu cardul prin Paypal in contul Agentiei Holiday Ways;
  • De asemenea Plata se poate face si Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard). Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati. - Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!Plata pentru serviciile turistice achizitionate de la agentia Holiday Ways nu se poate efectua cu vouchere/tichete de vacanta;
  • Pentru serviciile rezervate, vi se poate cere plata integrala sau plata unui avans pentru confirmarea rezervarii respective. Agentia nu este obligata sa rezerve sau sa confirme un serviciu care necesita plata catre furnizor, sau care implica penalizari de anulare/modificare, daca dumneavoastra nu efectuati dovada platii printr-una dintre modalitatile mentionate mai sus;
  • In cazul neachitarii integrale a serviciului/pachetului rezervat la data scadenta mentionata pe factura, Agentia nu are obligatia emiterii biletului de calatorie, a voucherului sau a altor documente de calatorie. Dumneavoastra sunteti responsabil pentru achitarea serviciilor comandate, iar agentia nu poate fi responsabila in cazul in care nu s-au putut emite biletele de avion pe motiv de neplata, iar dumneavoastra nu va veti putea imbarca/calatori conform rezervarii initiale. In cazul in care neemiterea la timp pe motiv de neplata implica taxe suplimentare sau penalizari, dumneavoastra sunteti responsabil de plata acestora

Conditiile generale de plata aplicabile sunt:

  • La inscriere se achita un avans minim de 30% din valoarea totala a pachetului, nerambursabil in caz de anulare;
  • Diferenta de 70% se achita cu pana la 30 de zile inainte de data inceperii excursiei;
  • Aceste conditii de plata se modifica cu conditiile aplicabile pentru fiecare pachet/serviciu sau tip de oferta in parte; conditiile specifice de plata se vor aplica intotdeauna inaintea conditiilor generale;
  • Derogari de la conditiile de plata aplicabile pe o anumita rezervare se pot acorda numai cu aprobarea Partenerilor si a persoanelor cu functii de decizie din cadrul Agentiei Holiday Ways;
  • Agentia Holiday Ways isi rezerva dreptul de a incasa suplimentar orice taxe care pot aparea la momentul rezervarilor.

NOTE PROGRAME TURISTICE:

  1. Deoarece pentru retragerile (din orice motiv) inaintea plecarii se aplica penalizari conform contractului – pentru a nu pierde banii se recomanda plata (odata cu avansul) asigurarii “STORNO” (aprox.2 % din pretul excursiei), care prevede restituirea banilor cand nu se mai poate participa la excursie (conform conditiilor politei de asigurare) datorita imbolnavirilor, deceselor, accidentelor, furtul sau distrugerea pasaportului, devastarea domiciliului in urma unui incendiu, unei explozii, unui furt ori unei calamitati naturale, etc. Asigurarea “STORNO” se face la filiala unei societatii de asigurari din localitatea unde-si are sediul agentia de turism care a efectuat inscrierea turistului sau chiar la agentia de turism (daca efectueaza aceasta activitate);
  2. Cum Cardul European de Asigurari Sociale de Sanatate (CEASS) asigura numai accesul la tratamente medicale de urgenta efectuate in sistemul public de sanatate din tarile UE si Elvetia trebuie incheiata asigurarea medicala (valabila si in afara UE) deoarece: a) permite accesul si la serviciile clinicilor si spitalelor private (majoritare in comparatie cu sistemul public); b) suporta cheltuielile de spitalizare, de repatriere medicala cu ambulanta terestra (aeriana) si de repatriere in caz de deces si c) asista si tine legatura (24 ore din 24) in strainatate cu asiguratul;
  3. Nerealizarea programului din vina unor turisti nu implica raspunderea agentiei. Ex.: nerespectarea orelor de desfasurare a programului anuntate de ghid, fumatul in autocar, atitudine necivilizata, jignitoare la adresa personalului de bord, etc.
  4. Conducerea agentiei organizatoare (turoperatoare) sugereaza ca orice reclamatie sa-i fie transmisa direct in vederea rezolvarii practice si rapide pe cale amiabila a sesizarilor, avandu-se in vedere serviciile nerealizate sau necorespunzatoare cat si cele oferite in plus cantitativ si calitativ.
  5. Turistii trebuie sa verifice starea pasaportului (vezi instructiunile de pe coperta pasaportului), valabilitatea (minim 6 luni de la data iesirii din tara) si sa aiba cel putin o fila goala pentru stampilare la frontiere;
  6. Clasificarea hotelurilor este in conformitate cu reglementarile din tarile respective.
  7. Intrucat legislatia din tarile vizitate nu permite decat ghizilor din aceste tari (ghizi locali) sa ghideze in muzee si la celelalte obiective turistice, ghidul roman va face o prezentare in autocar si va asigura traducerea explicatiilor date de ghidul local in situatia in care grupul de turisti hotaraste angajarea acestuia.
  8. Agentia de turism organizatoare (turoperatoare) isi rezerva dreptul de a efectua modificari programului (efectuandu-l in integralitatea lui) si a serviciilor (autocar, hotel, restaurant, etc.), oferind servicii similare.
  9. Anularea excursiei datorita nerealizarii grupului minim implica informarea turistului cu cel putin 15 zile calendaristice inaintea plecarii.
  10. Camerele cu 3 paturi (triple) sunt: a) cu 3 paturi de acelasi fel sau b) cu 2 paturi de acelasi fel si unul pliant sau c) cu un pat matrimonial si unul normal sau pliant. Structura camerelor triple se stie numai la fata locului. In cazul cand, la unele hoteluri, nu se poate asigura camera cu 3 paturi, cea de-a treia persoana va fi cazata (mai intai) intr-o camera cu doua paturi cu un alt turist sau singur (in ultima varianta) intruna cu un pat fara a plati vreo diferenta de pret.
  11. Pentru turistii inscrisi la o excursie (care ulterior s-a anulat) si care se vor inscrie (transfera) la o alta excursie, noua inscriere se va face fara a se tine cont de pozitia de inscriere avuta la excursia anulata.
  12. Copiii minori (sub 18 ani) pot iesi din tara daca: a)sunt insotiti de ambii parinti sau b) sunt insotiti de un parinte care are acordul notarial sau cerificatul de deces al celuilalt ori hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare a copilului, etc. sau c) sunt insotiti de un insotitor care are asupra sa propriul certificat de cazier judiciar si declaratiile notariale ale celor doi parinti in care sa se specifice perioada excursiei .Obs.- nerespectarea celor de mai sus duce la oprirea in frontiera romana a copiilor, caz in care agentia de turism nu raspunde de consecinte.
  13. La solicitare, telefonul si numele ghidului se vor comunica cu 24 ore (o zi calendaristica) inainte de ora plecarii.

Agentia de turism nu este raspunzatoare in cazurile de forta majora sau in unele imprejurari pe care nici agentia de turism, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita. De asemenea, situatiile cum ar fi grevele, blocarea traficului (auto, feroviar, aviatic, naval), cutremurele, fenomenele meteo deosebite, etc., nu obliga agentia de turism la despagubiri sau compensatii pentru serviciile nerealizate.

  1. Pentru adulti e nevoie de pasaport sau de CI (carte de identitate), dar copiii sub 14 ani neimpliniti (care nu au CI) au nevoie de pasaport, adica nu pot parasi Romania pe baza certificatului de nastere.
  2. Turistii care ies din Romania in cadrul acestui grup organizat se vor intoarce in Romania obligatoriu odata cu grupul, adica nu pot intra in Romania mai devreme sau mai tarziu fata de ziua de intrare in Romania prevazuta in programul excursiei.
  3. In desfasurarea programului turistic se va tine seama de reglementarile UE care prevad o stationare (noaptea) de minim 9 ore a autocarului intre 2 zile de excursie.
  4. Deoarece in unele programe nu sunt incluse mesele de pranz si cina se recomanda turistilor asigurarea cu rezerve de alimente nealterabile pentru cazurile in care nu se poate lua masa la o unitate de alimentatie publica, avandu-se in vedere ca (in general) se ajunge la hotel seara tarziu. Obs. – programul excursiei este foarte incarcat (distante lungi si multe obiective de vizitat), excursia fiind un prilej de a vedea multe tari cu locuri interesante dar nu unul de odihna (relaxare).
  5. Imbarcarea pentru turistii care urca de pe traseu se va face astfel:

ora 8 – Pitesti (Bascov – PETROM);

ora 9 – Ramnicu Valcea (Benzinaria Dacos);

ora 11 – Sibiu – centura (parcare Magazinul OBI );

ora 12 – Sebes (Casa de Cultura “LUCIAN BLAGA”);

ora 14 – Deva (BILA);

ora 16 – Arad (gara).

  1. Urcarea in autocarul care are in parbriz destinatia……… (vezi indicativ) se face in Bucuresti Gara de Nord (Calea Grivitei-Muzeul CFR), in ordinea inscrierii, in baza listei (intocmita la agentia de turism turoperatoare in functie de data inscrierii) citita de ghid la locul de imbarcare, fiecare turist ocupand locul preferat si disponibil. Obs.- cand sunt turisti care urca de pe traseu (alte localitati decat Bucuresti), lista privind ordinea inscrierii (pozitia de urcare in autocar) va fi citita (la cererea turistilor) din nou in dimineata zilei a 2-a.
  2. Imbarcarea pentru turistii care urca de pe traseu se va face astfel:

ora 8 – Pitesti (Hotel Celly, vis-a-vis de hypermarket Pic);

ora 9 – Slatina (Hotel Parc);

ora 9.45 – Craiova (Hotel Jiul);

ora 11.30 – Drobeta Turnu Severin (Hotel Traian).

  1. La excursiile cu cazare in Munchen, in 98% din cazuri cazarea e in oras iar in rest (cand sunt targuri de business) e in zona respectiva.
  2. Pe vapor si pe tren cazarea este in cabine cu 4 paturi. Turistii care au achitat supliment pentru singla vor fi cazati singuri in cabina iar cei care au achitat supliment pentru cabina de 2 persoane vor fi cazati in cabina de 2 persoane.
  3. Deorece autoritatile italiene nu permit accesul autocarelor in zonele turistice (Roma, Florenta, Milano) deplasarea la obiectivele turistice se face fara autocar (pietonal sau cu mijloace de transport in comun – plata se face de catre turisti).
  4. Nu se permite introducerea in hotelul de sejur (cazare 7 nopti) de bauturi alcoolice/nealcoolice cumparate din afara hotelului.
  5. Cand cazarea e la periferia Parisului (suburbii), hotelul e la maxim 200 m de statia de metrou.
  6. Eliberarea camerelor la hotel se face la ora 12. La nevoie se retine o camera pentru bagaje.
  7. In cazul cand compania aeriana percepe diferite taxe pentru bagaje acestea vor fi achitate de turisti la aeroport.
  8. Deoarece in Anglia nu exista autoritate pentru stabilirea clasificarii hotelurilor, hotelul din program este considerat de 3*** conform prezentarii facute de agentiile internationale de turism (clever-hotels.com, otshotels.com, london-discount-hotel) in site-urile lor si deoarece nu coincide cu clasificarea facuta de autoritatile din Romania pe prima pagina a programului contract i s-a facut descrierea.
  9. Conform normelor internationale este interzis accesul autocarelor in zonele turistice, accesul facandu-se doar pietonal sau cu mijloace de transport in comun.
  10. Datorita accesului dificil(spatiu ingust si panta abrupta), numarul turistilor ce pot cobora in Piramida lui Keops a fost limitat de autoritatile egiptene la 300/zi (150 dimineata si 150 dupa amiaza). Mai accesibila este coborarea in Piramida lui Mikerinos.
  11. Datorita schimbarilor neprevazute ale orarelor de zbor ale avioanelor, orarelor de navigatie ale vaselor precum si datorita deplasarii in convoi a autocarelor sau a aglomeratiei de la ecluza Esna de pe Nil, agentia de turism organizatoare (turoperatoare) isi rezerva dreptul de a efectua modificari programului (efectuandu-l in integralitatea lui) si a serviciilor (autocar, hotel, restaurant, vapor, avion, etc.), oferind servicii similare.
  12. Programul de vizitare a obiectivelor este intercalat cu vizite pentru shopping.
  13. In unele zile trezirea se face dimineata devreme, datorita deplasarii in convoi a autocarelor sau a programului de navigatie al vaselor de croaziera.
  14. Mesele nu includ bauturi (alcoolice, nealcoolice) dar se pot cumpara.
  15. – In cazul in care se constituie un grup de cel putin 10 turisti din aceeasi localitate, se asigura gratuit transportul dus-intors la locul de imbarcare/sosire.
  16. La excursiile cu cazare in Roma se plateste, de catre fiecare turist, la receptia hotelului o taxa locala de 3€/noapte.
  17. Va rugam sa cosultati operatorul dvs. de telefonie mobila privind functionarea telefonului pe teritoriul sud-american (vezi telefon clasa 3 G).
  18. La programele cu avionul, orele si companiile de zbor se pot schimba cu pana la 31 de zile inainte de plecare. Companiile aeriane îşi rezervă dreptul de a modifica orarul de zbor (fara o notificare in prealabil)
  19. Pentru cererile de grup se pot modifica programele in functie de numarul de persoane sau se pot realiza programe speciale pe orice destinatie.